Bilgilendirme

Merhaba sevgili takipçilerim. Çok ama çok uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Bugün uzun bir süre boyunca aranızda olmama sebebimi açıklayacağım.
Kaynak:https://iasbh.tmgrup.com.tr/ad1cde/1200/627/0/0/1280/668?u=https://isbh.tmgrup.co
m.tr/sbh/2019/10/04/joker-filmi-ne-zaman-vizyona-girecek-joker-filmi-kon
usu-ne-basrol-oyunculari-kimler-iste-detaylar-1570184046152.jpg
Blogger sağ olsun, içeriklerimde kullandığım görsellerin telif hakkına sahip olması sebebiyle blogumu sınırlamaya kadar giden uzun ve sancılı bir süreç içinde bıraktı beni. Pek tabii ben de içeriklerimi uygun görsellerle desteklemek istediğimden dolayı (Ve bunu yapamadığımdan.) blogumu yazmaya uzunca bir süre ara verdim ve içeriklerimdeki bütün görselleri sildim...
Fakat bugün yeni bir karar vererek sahalara geri dönüyorum!
Sildiğim görsellerin yerine telif hakkı olmayan görselleri bulup ekleyeceğim, böylece çalışmalarım yine görsellerle desteklenmiş olacak. Ayrıca blogumun içeriği geçmiştekine nazaran biraz daha farklı olacak, süper kahraman tanıtımlarındansa kendi yazdığım özgün içerikli süper kahraman hikayelerine ağırlık vereceğim. Yine de tanıtmamı istediğiniz bir süper kahraman-süper kötü olursa sizi kırmam.
Sağlıcakla kalın!

Yorumlar